Wesley dos Santos – Masterclass MoneyWise Ondernemen

22 mei 2022

Wesley dos Santos is bedrijfskundige, ondernemer en auteur. Bekend van o.a. zijn Ted Talk en boek ‘Ondernemen als een Baas’ over de voor hem meest essentiële vaardigheden tinkeren, hosselen en circulair denken. Met zijn ondernemingen iKapitein en Aqua Mobility is zijn doel om zo veel mogelijk impact te maken en perspectieven te vergroten op het gebied van waterrecreatie en sociaal ondernemerschap.
Tijdens deze bijeenkomst gaat Wesley in op hoe hij moneywise ervoor zorgt dat hij gezonde ondernemingen opzet en vanuit een visueel financieel overzicht zijn keuzes maakt. Welke financiële kansen zijn er waar je bij aan kunt sluiten? Wat zijn de gevaren bij het ondernemen? Hoe start je zonder een zak geld? Op al deze vragen en meer geeft Wesley antwoord.
Ook deelt hij het concept van zijn visueel financieel overzicht dat ook voor jou toepasbaar is om moneywise verder te komen en keuzes te maken.
Er is beperkt plek dus reserveer op tijd via reserveringen@bdmuseum.org o.v.v. Podium Poen- Wesley

Kosten: gratis masterclass

Waar: De Kuyper Salon